10.02.2015

Digital Strategy 精讀班



最近跟幾位入行不久的年輕人討論如何做 Digital Strategy,究竟廣告公司係點睇這回事。

但各處鄉村各處例,不同客戶的業務性質和每個 Digital Strategist 的工作經驗,都會令思考過程和出產的作品大相徑庭。

例如做過 Media Agency 的自然會對平台或渠道上的實效策略得心應手;有 Creative Agency 經驗的會相對地花較多心思去想通創意內容上的策略。

所以行內亦沒有一個共識,究竟每日坐喺廣告公司做 Digital Strategy 的朋友需要做啲乜 ...

然後我嘗試在網上找一堆比較合邏輯的 Digital Strategy 101 presentation 去同佢地分享。睇咗十幾份之後,覺得 Bud Caddell 這份雖不是十全十美,甚至中段部分過於理論,但對這崗位的解讀算是非常近磅,值得新入行或想入創意廣告行業的你花半小時去看一看。









沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...