3.09.2012

Tweet-A-Beer 想請飲酒好Easy


Friday Night 同好朋友打招呼有個新方法。

Tweet-A-Beer 係一種新的社交應用服務,無論你個朋友身在何處,你都可以請佢飲啤酒。

How it works?  先由一個應用程式 Chirpify 將你的TwitterPayPal戶口連上,令你可以透過 Twitter account $5美金 send 俾任何一個Twitter朋友。你所需要做的就係選擇你@收啤酒的人,加一個原因,飲酒地點,或者點首歌,然後你的 Lucky Friend 就會接收到 PayPal 帳戶$5美金。


希望更多Marketers可以開始去探索 Social Commerce,將你地的產品配合不同的Social Behavior,等我第日見到朋友的Facebook,Twitter,微博status可以立即Tweet-A-Gift俾佢 ;-)





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...